o konkursie "Gotuj i zwiedzaj winnice Alzacji"

Do tego konkursu przygotowałam świetny przepis, który bardzo się wszystkim spodobał i już mam zapisy na kolejne porcje:)
Konkurs organizowany przez producenta win alzackich i był natchnieniem w połączeniu fantastycznych smaków, moich ulubionych. Głównymi, moimi ulubionymi smakami były morele w zalewie słodko kwaśnej ETERNO - odpowiedzialne za smak słodko - kwaśny, sery pleśniowe owcze - odpowiedzialne za smak słony i dodający ostrość, a zwieńczeniem było wyrafinowane, słodkie wino alzackie Riesling. Razem poezja smaku!
 
I hip hip hura! mój przepis został wybrany jako jeden z dziesięciu do drugiego etapu! To i tak wspaniałe wyróżnienie:) Główną nagrodą w konkursie jest 4-dniowy pobyt u producentów win w Alzacji.  To by było coś wspaniałego, gdybym mogła się tam znaleźć! MARZENIE:)
Będzie mi bardzo miło jeśli zagłosujecie na mój przepis: "ETERNO OD KUCHNI Romans polsko-francuski...", a przypomnienie jego znajdziecie tutaj.
Będę Wam bardzo wdzięczna i na pewno kiedyś będzie taka okazja, ze każdemu to wynagrodzę, a na pewno w winnicach wypiję za Wasze zdrowie i powodzenie:)
Głosować możecie do 20 września na stronie http://frankomaniak.pl/konkursy, najlepiej każdego dnia oddając jeden głos z jednego adresu e-mailowego. Mam nadzieję, że podoba Wam się mój przepis, ja ręczę, że jest wyśmienity i godny polecenia.


Komentarze

Popularne posty

.

.

.

.