Pasta śniadaniowa z makreli i moreli

Pewnie jesteście zapracowani przygotowaniem świątecznych przysmaków, a ja dopiero mam chwilę, żeby wrzucić przepisy z przyrządzania prostych ale smacznych śniadań, którymi delektowaliśmy się ostatnio w tym zwariowanym czasie.

Składniki:

Przyrządzanie:

Makrelę obrać ze skóry i oczyścić z ości, wrzucić do miski. Pokroić na drobno odsączone morele, dodać łyżkę chrzanu z imbirem, dodać łyżkę majonezu. Dodać starty na drobnej tarce ser żółty. Wszystko wymieszać.  Pasta gotowa!
Rozsmarować na kajzerce, ozdobić ognistym pomidorkiem.

Smacznego
Do kanapeczek z pastą polecam przepyszną, rozgrzewającą herbatę z cytrynką ETERNO :)
Taka pasta rybna jest idealnym rozwiązaniem na przyrządzenie zimowego śniadania. Daje zastrzyk energii i na samą myśl o takim śniadaniu chce się wstawać z łóżka :)
Dlatego dodaję do akcji:
 

Komentarze

  1. Hej.Mam do was taka prośbę. Prowadzę bloga kulinarnego,ale nie takiego zwykłego. Założyłam blog kulinarny też po to,żeby wyjść z Pro Any.
    Licze,że wpadniecie do mnie i będziecie mnie wspierać ;)

    To adres mojego bloga- http://lekko-pysznie-i-zdrowo.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłanie komentarza. Wkrótce pojawi się pod postem. Zapraszam do śledzenia bloga ETERNO.

Popularne posty

.

.

.

.