Zapiekanki z figą i mango z wanilią

Jeśli znudziły Wam się tradycyjne kanapki, to polubicie dzisiejszą propozycję. Jest bardzo oryginalna, idealna na śniadanie.

Składniki:

Przyrządzanie:

Na kromkach chleba (może być tostowy, ja użyłam własnej roboty chlebek orkiszowy) ułożyć pokrojony w plastry ser wędzony. Na ser położyć plaster figi, położyć łyżeczkę mango ze słoika (specjalnie nie odcedzajcie syropu, wspaniale rozleje się na toście, dodając słodkiego smaku). Dla urozmaicenia możecie dodać jedną śliwkę ze słoiczka.

Zapiec krótko w piekarniku. Podawać gorące.
To jest świetny dowód na to, że mango z wanilią w syropie ETERNO nie tylko nadaje się do deserów (chociaż ja wyjadam prosto ze słoika - moje ulubione!), ale jest świetnym dodatkiem do kanapek i innych dań śniadaniowych lub obiadowych. Już raz dawałam przepis na potrawkę z kurczaka w sosie słodko - kwaśnym, do  sporządzenia którego dodałam właśnie mango z wanilią.

Smacznego!

Komentarze

Popularne posty

.

.

.

.