Jogurt kawowy z nutą wanilii

Uwielbiam jogurt o smaku kawy. Postanowiłam, że sama taki przyrządzę. Na bazie jogurtu naturalnego często robię jogurty owocowe. Zaczęłam je robić, bo jak czytam etykiety i widzę, że np. w jogurcie truskawkowym jest znikoma ilość truskawek, za to dominuje sok buraczany i inne świństwa, to odstręcza mnie od ich picia . Z uwagi na to że uwielbiam jogurty, zaczęłam je przyrządzać prawie każdego dnia i stwierdzam, że to żadna filozofia. Przynajmniej wiem jakie składniki zawiera mój jogurt i piję je naprawdę ze smakiem.
Jogurt kawowy też okazał się dosyć prosty, wymaga jedynie trochę więcej wysiłku niż samo sięgnięcie na półkę i wrzucenie go do koszyka sklepowego.

Składniki:

Przyrządzanie:

Zaparzyć espresso, ostudzić. Dolać do jogurtu, wlać do smaku syrop waniliowy i dokładnie wymieszać. Ja wymieszałam blenderem. Smak wyszedł wyśmienity!
Przygotuj na śniadanie! Smacznego!

Komentarze

Popularne posty

.

.

.

.