Shake malinowy

W czasie upałów tracimy apetyt , za to odczuwamy niepohamowane pragnienie. Zresztą kto by chciał stać przy kuchni i smażyć kotlety? Dlatego po raz kolejny jogurt tym razem z malinami i syropem malinowym, a jeszcze w między czasie zrobiłam sok ze świeżych owoców.I nie pozostaje nic innego jak pić, pić i pić...

Składniki:

jogurt naturalny
maliny
Syrop malinowy z miodem ETERNO


Przyrządzenie:

Mocno schłodzony jogurt przelałam do miksera, wsypałam maliny. Zmiksowałam wszystko na najwyższych obrotach, przelałam do szklanek i polałam po wierzchu syropem malinowym. Podałam od razu do wypicia.
Zamiast cukru używam syrop, bo pomimo dużej ilości malin, jogurt wychodzi dla mnie za mało słodki i muszę mieć zawsze pod ręką coś słodkiego.
i do tego sok:


najwięcej zużyłam grapefruitów
trochę pomarańczy
wyszedł trochę kwaśny
więc dodałam łyżkę syropu ze słoiczka z Pomarańczy w syropie ETERNO :)


smacznego!



Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłanie komentarza. Wkrótce pojawi się pod postem. Zapraszam do śledzenia bloga ETERNO.

Popularne posty

.

.

.

.