Kto chce testować nowy smak?


Mamy to!
Nowy smak syropu - Syrop z Kwiatu Czarnego Bzu!
Niesamowicie aromatyczny i esencjonalny.



Odszukaliśmy stary przepis naszej babci, która znała dobroczynne, szerokie działanie kwiatów na nasz organizm.

Odtworzyliśmy recepturę, a syrop z kwiatu czarnego bzu swoim aromatem i smakiem podbija serca młodych ludzi, przypomina smak dzieciństwa tym, w których domach był niezastąpiony zimą.
Kwiaty pochodzą z ekologicznej plantacji. Dzięki zachowaniu odpowiednich procedur zbioru baldachów uzyskany syrop jest niezwykle aromatyczny.

Znajdujemy szereg zastosowań z wykorzystaniem syropu:

do herbaty, do letnich, orzeźwiających napojów, do deserów, do sporządzania lodów.  Do sporządzania dressingów do sałatek, jako składnik marynaty do mięs, zwłaszcza w letnim, grillowym wydaniu. Znamy smakoszy, którzy dodają go jako tajny składnik potraw do podkręcenia smaku, np. do bigosu.

Barmani wykorzystują go do sporządzania smakowitych drinków i koktajli.


My już przetestowaliśmy do herbaty, a dzisiaj w pracy do jogurtu z owocami leśnymi:

Składniki:

  • jogurt naturalny
  • parę malin
  • parę jeżyn
  • parę borówek amerykańskich
  • łyżka syropu z kwiatu czarnego bzu ETERNO

Przyrządzanie:

Ja przyniosłam do pracy jogurt w słoiku, po drodze kupiłam różne owoce. Owoce wsypałam do słoika. Dodałam łyżkę syropu, wymieszałam wszystkie składniki i zjadłam na drugie śniadanie.

Już od dłuższego czasu robię sama jogurty. Są bardzo proste do przygotowania, a takie smaczne, że wszyscy mówią, że tak dobrego jogurtu nigdy nie pili. Do ich przyrządzania wykorzystuję priobiotyczne bakterie do ukwaszania mleka i nie tylko z firmy ZAKWASKI. Polecam, samo zdrowie. Może wrzucę szczegółowy przepis jak przygotowuje się jogurt, ale wszystkie informacje znajdziecie w instrukcji, dołączanej do buteleczek z bakteriami.

A teraz UWAGA, UWAGA!
Chcesz przetestować nowy smak syropu ETERNO? Poeksperymentować w kuchni? Zobaczyć w jakim wydaniu syrop będzie najsmaczniejszy?
To proste!
Zgłoś się do nas, napisz na adres: basia@eterno.pl dlaczego chcesz dostać syrop i jakie widzisz dla niego zastosowanie. Czekamy na wiadomość od Ciebie.
p.s. Ilość syropów do testowania ograniczona :)

Komentarze

Popularne posty

.

.

.

.