Bananowo - czekoladowo - orzechowe muffinki

Pyszne i bardzo łatwe do zrobienia! Ideał.

Ilość: 24 babeczki

Czas przyrządzania: 30 minut 

Trudność: bardzo łatwe



Składniki:



  • 1 średni, dojrzały banan 
  • 1 duże jajko
  • 1/2 szklanki masła orzechowego (takie jakie lubisz)
  • 3 łyżki miodu
  • 1 łyżka ekstraktu waniliowego
  • 1/4 łyżeczki sody
  • szczypta soli
  • 1/2 szklanki posiekanej mlecznej czekolady (ja pokroiłam całą tabliczkę w drobną kostkę)



Przyrządzanie:



1. Rozgrzej piekarnik do 200st.C. Naszykuj formę na mini babeczki, wysmaruj ją masłem w celu natłuszczenia 

2. Do blendera wrzuć składniki: dodaj banana, jajko, masło orzechowe, miód, wanilię, sodę i sól. Mieszaj, aż do uzyskania gładkiej masy.

3. Wymieszaj masę delikatnie z kawałkami czekolady. Zostaw ok. 2 łyżki czekolady, żeby posypać na wierzch.

4. Wlej masę do foremek, musi Ci wystarczyć na 24 sztuki, posyp resztą kawałków czekolady.

5. Piecz w nagrzanym piekarniku przez około 10 minut, aż muffinki będą brązowe na brzegach, a jak przebijesz wykałaczką środek babeczki, ciasto nie powinno zostać na patyczku. Wtedy są gotowe.



SMACZNEGO!



Podawaj z kakao lub herbatą z ulubionymi cytrynkami
Ja zaparzyłam czarną herbatę i dodałam Cytrynki z Żurawiną, a dla męża jego ulubione Cytrynki z Rumem. Dzieciaki zrobiły sobie gorącą czekoladę. Ale była uczta!

Komentarze

Popularne posty

.

.

.

.